Friday, May 14, 2010

好歌难找 - 秋香怒点唐伯虎

好歌难找 - 《秋香怒点唐伯虎》完整版主题曲

以上这首歌我想点给在很努力找着完整版的你们。。。
还有喜欢这首歌的你们。。。。。
这首歌出之于欧阳靖&王祖蓝的手笔

Listen at Here:



Download

歌词:
歌曲:秋香怒点唐伯虎
《秋香怒点唐伯虎》主题曲
歌手:欧阳靖、王祖蓝
作曲﹕邓智伟、庄冬昕
填词﹕欧阳靖、王祖蓝

[欧阳靖]
请大家而家听清楚
呢个古仔或者已经听过
但系我就会用rap介绍
一位高人嚟自明朝
因寅月寅日寅时出世
故名唐寅点嗌都冇所谓
点解 因为佢属虎
所以嗌唐伯虎唔系断估
江南四大才子之首
佢去到边fans跟佢走
男女都咁受欢迎
有人就话佢好多情
考状元虽然冇出猫
但系考考吓都瞓着觉
你或者觉得佢傻傻地
但系你根本唔明佢心理

[王祖蓝]
情人谈情话 过节要送花 古今都喜爱吧
缘来缘留下 世世你我她 就像两生花
情人如仇敌 爱上你太激 芳心必需要觅
情场从无敌 却要转角色 力敌美艳女色

[欧阳靖]
讲识女仔伯虎系无数
去到边都左拥右抱
但系咁多对象冇一个了解佢
所以佢仍然觉得咁空虚
直至到佢认识秋香
但系秋香又觉得佢好"娘"
为咗秋香佢乜都制
混入华府做咗人哋奴隶
哎咁就中咗美人计
但系佢最想做人世
呢个美人真系冇心肝
不停喺度咁玩华安
一浪就接一浪
结果会点唔驶我讲
我rap到呢度系时候闪
够钟睇秋香怒点

[王祖蓝]
情人谈情话 过节要送花 古今都喜爱吧
缘来缘留下 世世你我她 就像两生花
情人如仇敌 爱上你太激 芳心必需要觅
情场从无敌 却要转角色 力敌美艳女色

[京剧]
龙凤斗花枪背后
情共爱藏在眼眸
龙凤斗招式太旧
男或女仍愿接收

No comments:

Post a Comment